filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Tried an omega product, wasn't what I wanted and did not work, called to cancel and there is not place to call and no customer service rep to talk with. Called and left message to call, no call back. Called again and left message for call back. The 15 day cancel trial...
Read more
ppresponse
ppresponse

Dear Sir/Madam, we are sorry to hear you have had an unsatisfactory experience with Purity Products. All our free bottle trials come with the offer summary as well as the cu...

1.0
I didn't like
  • Call center is purely a waste of time
#1171356
Reply to reviews
I ordered the free sample and paid for it but never received it, and was shocked when I was charged $125 for a supply that I never ordered. I was told on my original call to the company that nothing would be charged until I tried free sample, this is so disheartening...
Read more
ppresponse
ppresponse

Dear greent002, We are so sorry to hear you had this experience. We would love the opportunity to take care of this issue for you. Unfortunately, we do not have enough informa...

1.0
#1147286
Reply to reviews
Not sure what it was but after taking my first day supply of two capsules morning and evening, my body responded with watery bowels that lasted from 5am to about 8am. I am fine now but gave customer service a call to see if I should question if the new pills of Green...
Read more
Anonymous
ppresponse

Dear Madam, we are sorry to hear you have had an unsatisfactory response to your issue. We do have a procedure in place to document information including lot numbers etc. as ...

#1122048
Reply to reviews

Purity Products - Unexpected fast results

Purity Products
#1156217
I ordered the sample of Everstrong and B-12 Engery Berry Melt. After my second week of taking them I noticed my clothes were getting loose. I stopped taking them because I lost weight without trying. This is a good product for the person who wishes to lose weight and stay lean.
Comment
Show

Purity Products - Horrible

Purity Products
#1126628
Do not use their products! I took the U.S.B. all in one from purity labs. On the box it said they have a 100% satisfaction guarantee. It didn't work! I wouldn't recommend.
Comment
Show

Purity Products - Expired Purity Product

Purity Products
#1106290
I purchased a Purity Pear diuted juice this morning later check the expiry date....only to find out it expired 26 July 2017. I am in shocked i am scared for my 11month old baby's health Purity and Shoprite Hartswater are totally in the wrong. I basically paid for expired stock. As a consumer is that right? Does my baby deserve that??
Comment
Show

Purity Products - Good

Purity Products
#1105703
Good but I believe my order should be 50%
Comment
Show
I have been on a 3 month auto ship for a nutrition product for the last 2 years from Purity Products. I had recently gone away for extended vacation and forgot to bring the current supply of product with me, thus when I returned home I had an adequate supply of the...
Read more
Anonymous
ppresponse

Dear Breed 12, We are very sorry to hear, that after 2 years, you have had such an unsatisfactory experience with Purity Products. In general, customers can modify/delay their...

3.3
#1103963
Reply to reviews
Purity Products charged a new card of mine. I canceled all future orders with them in March 2017. On July 4th they charged my new card. I called them and they refused to credit my card and said the order shipped out on July 4th and they couldn't cancel. I told them...
Read more
Anonymous
Anonymous

Thank you am glade I didn't call and order anything ..thats just crazy they can get your card info like that

ppresponse
ppresponse

Dear Sir/Madam, we are very sorry to hear you have had such an unsatisfactory experience with Purity Products. We would appreciate the opportunity to escalate & review all of...

I didn't like
  • Rude attitude toward customer
#1069995
Reply to reviews
They will not let you cancel/stop your subscription. When I called to cancel because I had too much product that I had not used. Mind you this is my second call to cancel. well I was put on hold for a long time then transferred to multiple agents trying to get me to...
Read more
ppresponse
ppresponse

Dear Sir/Madam, we apologize for your unsatisfactory experience with Purity Products. Our super savers program is designed to accommodate issues such as overstock should a cus...

#1068513
Reply to reviews
I called to cancel all future orders. Nick stated that they have assisted me before and he can move the shipment to November. I was not interested and declined his offer. He had a rude tone and said please hold. I was placed on hold for ten (10) minutes before I was...
Read more
1.0
#1052571
Reply to reviews
I have just been looking online to see who/what Purity Products is because they charged my checking account 178.65. I have no idea who this company is or why they are charging my account. Since I have read a few of the reviews here, I can see that I am not the only one...
Read more
Anonymous
jm

just so you know, when you recieved your free bottle, cause everyone likes free,, it your fault that you didnt read the deal, that said thay will mail out to you 3 more bottle...

ppresponse
ppresponse

Dear Sir or Madam, we are sorry to hear you have had this experience. We would like the opportunity to review and resolve this issue for you. Since we are unable to locate th...

1.0
I didn't like
  • No integrity wrongly took my money
#1051103
Reply to reviews
On December 29, 2016, I talked with a Customer Service Rep because they had charged my account for a "free" product that I would pay shipping only. Well... you guessed it, they were trying to charge me for 3 months of product that I didn't request. The Rep told me they...
Read more
Anonymous
becky light

Today is Monday 29, 2017, over the last couple of days I have been trying to cancel any future shipments from Purity products. I have only received my FREE order w/ only payin...

Anonymous
***ed off Patty 1

Purity Products:same thing happened to my mom who is 76yrs old called for the sample we knew about the 4.95 for shipping and handling but two weeks later she was charged 169.9...

1.0
I didn't like
  • No integrity wrongly took my money
  • Customer service doesnt listen and hangs up
  • Said they wouldnt charge again - then did
#1035288
Reply to reviews
I'm very dissapointed and upset with the company (Purity products) as I was a customer for approximately one year and when I attempted to stop service the automatic withdrawal ha taken place already, the amount was a substantial amount. I attempted to have my money...
Read more
Anonymous
sue ford

just cancel your card get another one then they cant charge you.

ppresponse
ppresponse

Dear Sir or Madam, we are sorry to hear you are experiencing trouble with your refund.We would like to look into this for you but we will need your contact/account information...

2.2
#1031728
Reply to reviews